Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close
Facebook Google+

KLIMOR kończy 50 lat i wprowadza nowe logo!

2016.11.28

KLIMOR – wiodący polski producent systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych – ma nowe, logo, które łączy nowoczesność oraz dynamikę firmy z tradycją i doświadczeniem mijających 50 lat. Wprowadzenie odświeżonego znaku graficznego w sposób symboliczny inauguruje obchody „złotego” Jubileuszu KLIMOR, wieńcząc zarazem etap intensywnych zmian dokonanych w organizacji pod parasolem Grupy KLIMA-THERM. Rebranding to również zapowiedź otwarcia firmy na nowe produkty i nowe rynki zbytu, w tym rozwój biznesu na strategicznym rynku Ameryki Północnej.

 

Nowe logo firmy KLIMOR
W nadchodzącym, 2017 roku KLIMOR obchodzić będzie Jubileusz 50-lecia swojej działalności. Okrągła, „złota” rocznica istnienia firmy oraz zmiany restrukturyzacyjne dokonane w organizacji na przestrzeni kilku ostatnich lat jej funkcjonowania pod parasolem Grupy KLIMA-THERM stały się naturalnym kontekstem i przyczynkiem do podjęcia przez KLIMOR decyzji o wdrożeniu nowej identyfikacji wizualnej.

 

Nowe logo KLIMOR ma charakter ewolucyjny w odniesieniu do dotychczasowej identyfikacji firmy. Odświeżeniu uległo zarówno tekstowe przedstawienie nazwy firmy, jak i towarzysząca nazwie forma graficzna. Najbardziej charakterystyczny atrybut nowego logotypu stanowi nowoczesna, techniczna czcionka o wyostrzonych kształtach, która podkreśla inżynierski profil firmy. Wiodącym kolorem logo, jego podstawą, jest granat w odcieniu zapożyczonym z dotychczasowej wersji znaku, co ma symbolizować kultywację tradycji dostarczania najwyższej klasy produktów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. Wyróżnik poprzedniej wersji logo – fragment koła sterowego - zastąpiono nową formą graficzną, która swoim dynamicznym kształtem oraz tonalną kolorystyką imituje ruch powietrza, nawiązując tym samym do istoty działalności firmy KLIMOR. Symbolika nowego, trójczłonowego kształtu graficznego zintegrowanego z logotypem to ponadto odwołanie do szerokiego portfolio oferowanych rozwiązań, dynamiki zachodzących w organizacji zmian, jak i zaakcentowanie przynależności KLIMOR do Grupy Kapitałowej KLIMA-THERM.

 

- Zmiana logo oraz sam moment zmiany są dla nas czymś zupełnie naturalnym. Nowa identyfikacja doskonale oddaje charakter naszej firmy u progu 50-lecia jej istnienia – KLIMOR to dziś bez wątpienia firma nowoczesna, dynamiczna, zarządzana według najlepszych biznesowych praktyk. Obecne logo równie celnie wskazuje na inżynierską specjalizację firmy, podkreśla esencję naszej działalności, jaką jest kreowanie komfortu powietrza – podkreśla Marek Kupiec, Dyrektor Generalny w firmie KLIMOR, i dodaje – Nowy znak graficzny to rewolucja, ale inspirowana wieloletnią tradycją opartą na nadrzędnym celu, jakim zawsze było, jest i będzie dostarczanie klientom najlepszej jakości urządzeń.

 

Wdrożenie nowego logo w sposób symboliczny zamyka etap kluczowych zmian organizacyjnych i operacyjnych w firmie, jak również zapowiada nowe kierunki rozwoju biznesu. Najbliższym strategicznym celem firmy, uzupełniającym fundament jej konkurencyjnej przewagi, jest wprowadzenie na rynek amerykański dedykowanego typoszeregu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych sygnowanych marką Klimor EVO, których premierowa prezentacja będzie miała miejsce pod koniec stycznia 2017 roku podczas AHR Expo - prestiżowych, największych na świecie targów branży HVACR.

 

Nowe logo KLIMOR zapoczątkowało proces wdrożenia pełnej identyfikacji wizualnej firmy. Sukcesywnym zmianom poddane zostaną wszystkie pola eksploatacji brandingu, w tym również materiały wsparcia handlowego. Ponadto w drugiej połowie 2017 roku KLIMOR uruchomi nową stronę www, która zostanie zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami marketingu internetowego. Autorem i wykonawcą wszystkich projektów, w tym nowego znaku graficznego KLIMOR, jest dział marketingu i PR Grupy KLIMA-THERM. 

Unia Europejska